Amadeo herri txiki eta anonimo batean bizi da. Taberna batean egiten du lan, inork baino hobeto jolasten du mahai-futbolean, eta Laurarekin dago maiteminduta, hark ez dakien arren. Amadeoren errutina sinplea erabat aldrebestuko da munduko futbolari onen bilakaturiko herriko gazte bat bertara itzultzen denean, bizitzan jasan duen porrot bakarragatik mendeku hartzeko prest. Mahai-futbola, taberna, baita arima ere suntsituta dituela, Amadeo gauza magiko batez ohartuko da: bere mahai-futbol kuttuneko jokalariek hitz egiten dute; erruz hitz egin ere! Elkarrekin abenturaz beteriko bidaia bati ekingo diote, Laura eta herria bera salbatzeko, eta bidean, egiazko talde bilakatu beharko dute. Baina, ba al dago mirarientzako tarterik futbolean?