Duela bi urte aurkeztu zuen Hirokazu Kore-edak Kiseki / I Wish Zinemaldian, eta oraingoan bere film berriarekin itzuliko da, Canneseko zinema-jaialdiaren azken edizioan epaimahaiaren saria irabazi ostean. Bere bizitza aldatuko duen erabaki bat hartu beharrean dagoen gizon baten historia kontatuko digu. Izan ere, bere seme naturalarekin ala sei urtez beretzat jo duen eta berekin bizi izan den haurrarekin geratu nahi duen aukeratu beharko du.