San Franciscoko Bay Area-n bizi den Oscar Grant III.aren historia da hau. Hogeita bi urteko gaztearen bidea lagunekin, etsaiekin, familiako kideekin eta ezezagunekin gurutzatuko da 2008ko azken egunean. Epaimahaiaren sari nagusia eta publikoaren saria irabazi zituen Sundancen, eta Canneseko Un Certain Regard saileko Avenir saria.