Keller Dover-ek aita baten amesgaiztorik okerrenari egin beharko dio aurre. Sei urteko alaba Anna, eta bere laguntxoa, Joy, desagertu egin dira, eta orduek aurrera egin ahala, izua nagusituko da. Etsita, egoera bere esku hartzea beste irtenbiderik ez duela erabakiko du Doverrek. Baina, noraino iritsiko da kosta ahala kosta familia salbatu nahi duen aita hau?