Denis Villeneuve (Incendies) zuzendari kanadarraren lan berria koprodukzio hispano-kanadarra da, eta Jake Gyllenhaal du protagonista. Krisian dagoen gizon baten psikea aztertzen duen thriller misteriotsu bat: Adam irakasleak bizitza monotonoa darama, baina, halako batean, Anthony ezagutuko du; hots, fisikoki bera bezalakoa den garrantzi eskaseko aktorea.