Lucía Puenzoren azken filma Cannesko zinema-jaialdiko Un Certain Regard sailean estreinatu zuten. Benetan gertatutako istorioa da, Argentinako familia batena, hain zuzen: historiako kriminal handienetako batekin bizi izan zen, benetan nor zen jakin gabe.