Mugaldeko poliziak Sonomako basamortuan deskonposizio-prozesuan den eta "Dayani Cristal" dioen tatuajea daraman hilotza aurkitzen duenean, hainbat galdera sortuko zaizkie. Sundanceko jaialdian estreinaturiko dokumental honek galdera horien erantzunak aurkitzea du helburu: Nor da pertsona hori? Zerk ekarri du hona? Nola hil da? Nor da Dayani Cristal? Gael García Bernal aktoreak eta Marc Silver zuzendariak berreraikiko dute hiltzeko garaian izenik ez duen pertsona horren nortasuna, eta atzean historia hunkigarria duen hezur-haragizko gizaki bilakatuko dute.