Manuel Martín Cuencaren film berria deabru baten amodio-istorioa da: Carlos Granadako jostun prestigiotsuena da, baita itzalpeko hiltzailea ere. Ez du ez kontzientziako harrik, ez kulparik… Nina ezagutzen duen arte. Ninari esker, bere egintzak benetan nolakoak diren ezagutuko du, eta lehenengo aldiz maiteminduko da.