Rudis & Jaromir artista grafikoen eleberri ezagun batean oinarrituriko zuri-beltzeko kontakizun honek, iraganeko mamuengatik atsekabetuta bizi den Poloniako mugako tren-geltoki bateko burua du protagonista.