Hao chef ospetsu bat izan zen, baina bere jatetxea porrot egitear dago, bera oso burugogorra baita eta bezeroek gustuz aldatu baitute, hots, ez baitute plater tradizionalik jan nahi. Bere legatua salbatzeko, Mark bilobak sukaldaritzako lehiaketa batean izena emango du. Lehiaketak «Final Recipe» du izena, eta munduko osoko talentu handiko chefekin lehiatu beharko da. Mark probak irabazten hasiko da, janaria prestatzeko modu xarmagarriari esker, eta mundu guztiaren arreta erakarriko du, baita programako ekoizle Juliarena ere. Julia ohartuko da Markek, bitxia badirudi ere, bere senar David chef maisuaren antz handia duela.