David Truebaren film berriak hiru pertsonaiaren artean sortzen den adiskidetasun ahaztezina irudikatzen du: John Lennon Almerian film bat grabatzen ari dela ohartzen denean hiri horretara joango den ingeleseko irakasle bat, etxetik ihes egin duen 16 urteko mutil bat eta itxuraz zerbaitetik ihesi dabilen neska gazte bat.