Veneziako zinema-jaialdiko Sail Ofizialean aurkeztuko duten bere azken filmean, animazio zinemako maisu Hayao Miyazakik Jiro Horikoshi aeroplano-diseinatzailearen eta Tatsuo Hori idazlearen biografiak batu ditu Jiro fikziozko pertsonaia sortzeko. Jiro izango da mundu nahasi batean bizitzeak eta erabakiak hartzeak dakartzan erronken aurrean amore ez emateari buruzko eta amodiozko kontakizun honen protagonista.