Mariana Rondón zinemagile eta artista plastikoaren hirugarren filmaren protagonista Junior da, «ile aldrebesa» duen 9 urteko mutikoa. Eskolako argazkia ateratzeko, ilea lisatu nahi du, eta modu honetan modan dagoen kantari baten itxura izan. Egoera honek baina, Marta, bere amarekin liskarra sortuko du. Bitartean Juniorrek bere burua ederra ikusi nahi du amak maite dezan, amak geroago eta gehiago arbuiatuko du. Azkenean oso mingarria den erabakia hartzera behartua aurkituko da.