Fernando Francoren opera primak Ana du protagonista; hots, 30 urteko anbulantzia-gidari bat. Lanean eraginkorra bada ere, kosta egiten zaio lanetik kanpo erlazionatzea; berak ez daki, baina psikiatrek mugako nortasun-nahasmendu deitzen dioten hori dauka. Hori dela-eta, bere kalterako gauzak egiten ditu, esaterako, alkohol gehiegi edan eta bere burua jo. Ana ez da gai bere irrikarik handiena lortzeko: zoriontsu izatea.