Mariana Chenillo zuzendari saridunaren bigarren filma komedia samurra da, eta egiazko edertasuna barrutik datorrela eta paradisua uste duguna baino gertuago dagoela erakutsiko digu. Carmenek eta Alfredok bizitza lasai eta zoriontsua daramate, familiaz eta lagunez inguratuta, bizitegi-auzo batean. Alfredo lanpostuz igoko dute eta Mexiko Hirira joan beharko du bizitzera. Hiri horretan, segituan sentituko du gehiegizko pisua izatearen presioa, itxura oneko jendez inguratuta baitago. Carmenek pisua galdu nahi du, eta senarra konbentzituko du esfortzua elkarrekin egin dezaten, baina bien arteko harremana kolokan jarriko da Alfredok emazteak baino emaitza hobeak lortzen dituenean.