Zerk aldarazten du bizitza bakarti bat? Emaztea uholde batean hil ondoren alargundutako agure bat eta Japoniara bizitzera joandako semea elkartu egin dira, hogei urte elkar ikusi gabe egon ostean. Asko espero dute topaketa labur horretaz, eta biak saiatuko dira elkarren artean ireki den distantzia gainditzen.