Bertrand Tavernier Frantziako zinema garaikideko maisu handienetako bat da, eta film berrian Lanzac & Blain komikigileen izen bereko obra egokitu du. Satira politiko bat da, eta Frantziako Atzerri Arazoetako ministro Alexandre Taillard de Vorms du protagonista; hain zuzen ere, boteretsuekin tratatzeko, kargudun garrantzitsuei bakea ekartzeko, tiroak aise botatzen dituztenak lasaitzeko eta Bakearen Nobel Sarirako hautagaitza indartzeko beti prest dagoen gizona. Aktore bikainek hartu dute parte filmean, besteak beste: Thierry Lhermitte, Raphaël Personnaz, Niels Arestrup, Anaïs Demoustier, Julie Gayet, Joséphine de La Baume eta Jane Birkin.