Jasmila Žbanić, Grbavica filmarekin Berlingo Urrezko Hartza (2006) irabazi zuen zinemagile bosniarra, Balkanetako gerraren iragan traumatikora itzuliko da Kym protagonistaren bitartez. Kym turista australiarrak Bosniara bidaiatzea erabakiko du. Bidaia-gidak Bosnia eta Serbia arteko mugan dagoen historiaz beteriko Visegrado herriraino eramango du. Vilina Vlas hotel “erromantikoan” lorik egin gabeko gau bat igaro ostean, Kymek gerran zer gertatu zen jakingo du. Ordutik aurrera ezingo du turista arrunt bat izan, eta bere bizitza ez da inoiz lehenago zena izango.