Gizakiak zaldiarengan eta zaldiak gizakiarengan uzten duen arrastoari buruzko kontakizuna. Maitasuna eta heriotza eskutik joango dira, eta ondorio bitxiak ekarriko dituzte. Paisaia honetan bizi diren pertsonen patua, zaldiaren ikuspegitik.