Dokumental honetan, David Arratibel zuzendariak bere esperientzia deskribatuko du: "Egun hartan, hots fantasma bat sortu zen nire buruan: txistu bat, nik bakarrik entzun nezakeen txitxar-soinu bat. Edo, agian beste norbaitek ere entzungo zuen? Pertsona gehienek bezalaxe, isiltasunari ihes egiten nion nire barrua ez entzuteko".