Itsas zabalean, laino artean, uharte misteriotsu bat dago. Diotenez, munstro-familia baten bizilekua da. Hara gerturatzea erabat debekatuta dago. Baina egun batean, giza-ume bat, Kotake, galdu egingo da eta han bizi diren izaki misteriotsuak aurrez aurre topatuko ditu. Beraien arteko adiskidetasuna munstroei eta gizakiei lagun izatea eragozten dien tabua gainditzeko modukoa izango ote da?