Neska gazte bat ezohiko proba baterako entrenatuko da, bete-betean, urpean igeri eginez, korrika ibiliz, meditatuz eta bere gorputza erabat kontrolatzen ahaleginduz, baina gorputzak neskak nahi duen guztia egiteari muzin egingo dio. Osasuna eta familiako arazoak alde batera utzita, neskak aurrera jarraituko du.