Alex jaio zenean, adoptatu egin zuten. Orain, adinez nagusia dela, bere ama biologikoak alaba ezagutzea onartu du. Aukera hori galtzen uztearen edo behingoz nor den ezagutzearen artean zer egin erabaki beharko du, bidaia horretan zer edo zer baliotsu galtzeko beldurrari aurre eginez.