Filak lagunen artean arrakasta handia dauka, itzela, ausarta eta bazter-nahaslea delako. Baina bere arerio Gülcan ere halakoa da. Gülcanek nerabeentzako aldizkari batek antolatutako lehiaketa batean parte hartzean, Fila taldeko lidergo postua galtzearen beldur izango da. Gainera, Arturrekin daukan harremanari buruzko zurrumurru asko daude. Hura 27 urteko gaztea da eta denek «Pedo» deitzen diote.