Milda lagunekin ateratzeko prestatzen ari da. Galera mingarri baten albisteak planak hondatuko dizkio. Lehen begi-kolpean, Mildak hartutako erabakiek errazak dirudite, baina, pixkanaka, jasanezinak bihurtuko dira.