Amelie emozionalki ezegonkorra da. Egun batean, aitaren etxetik atera ondoren, Clovis, lau urteko semea, haurtzaindegitik jasoko du, goiz erdian. Biak hiritik gertuko basora joango dira, «egun dibertigarria» izatera. Amelieren umekeriak semea arrisku larrian jarriko du.