Ester gazteak arazo bat dauka: 1.400 watteko Tiafun xurgagailuak airea xurgatu beharrean bota egiten du. Xurgagailua itzultzeko Eslovakian barna egingo duen bidaian, urrutiko autobus geltoki batean, bera erabat arrotza den toki batean, ez atzera ez aurrera geldituko da.