Amorruaren eta zalantzaren artean, Luisek noizbait bere etxea izan zena zeharkatuko du; orain, hondakin bihurtuta dago. Gizarte-mugimenduek iraulitako herrialde batek ahaztuta, lurrikarak bere etxea baino zerbait gehiago eraitsi zuela konturatuko da Luis.