Fikziozko drama, aktore-talde berarekin hamabi urtez filmatua; zehazki, 2002tik 2013ra. Haurtzaroko euforiatik familia moderno baten aldaketa sismikoetara eta denboraren joanera doan bidaia epiko bezain intimo bati buruzkoa da. Pelikulak Masonen ibilbidea jasotzen du, sei urte dituenetik hamarkada bat baino gehixeago igaro arte. Tarte hori aldaketaz, lekualdaketaz eta eztabaidaz, harreman gorabeheratsuz, ezkontzaz, ikastetxez, lehenengo maitasun-kontuez eta lehenengo etsipenez beteta dago, une zoragarriz eta beldurrezko unez, baita urraduren eta harriduren nahasketa etengabe batez ere.