Aita, zonbia naiz animaziozko filmaren ondorena da. Dixieri dena ondo joaten hasten zaionean, bere aspaldiko lagun zonbiak agertuko dira eta albiste txarrak emango dizkiote: zonbiak gizakien aurka matxinatu dira eta Nigreda da haien burua. Azoth-a daukanez, Dixiek bakarrik geldiaraz dezake. Noren alde egingo du Dixiek?