Cooper eta Schoedesack zinemagileek kameren atzean eginiko lehen lana Irango paisaia ikusgarrietan errodaturiko dokumental antropologikoaren klasiko hau izan zen. Antzinako Pertsiako Bakhtiari tribuaren eguneroko bizitza eta ganaduarentzako bazkaren bila egindako migrazioa: 50.000 pertsonak eta beren animalia taldeek hesi naturalak zeharkatu behar dituzte eta baldintza atmosferiko gogorrei aurre egin animaliei jaten ematea lortzeko.