Cooper eta Schoedsacken bigarren zinemako abenturak Tailandiako oihanetara eraman zuen bikotea. Fikziozko elementuak dituen dokumental honetan, zuzendariek askatasun osoa emango diote agertoki exotikoengatiko beren pasioari eta beren ikuskizun-zentzuari, gizonaren eta piztiaren arteko borrokari buruzko kontakizun zirraragarri honi esker.