Richard Connel-en kontakizun klasiko baten egokitzapena. Film hau entsegu moduko bat izan zen Cooper eta Schoedsackentzat; hain zuzen, hurrengo urtean King Kong filmean azkendu ziren hemen baliatutako amesgaiztoko giro harrigarriak. Dekoratu beretan filmatu zituzten bi lanak. Abentura-zinemak bat egingo du ipuin gotikoarekin film anker eta basati honetan, zeinaren akzio-sekuentziek zur eta lur uzten baitute oraindik.