Munstroei buruzko zinemaren historiako film ezagunena; zazpigarren artearen ikonorik iraunkorrena eman zigun izenburu mitikoa. Amodio ezinezko batengatik bere erresuma galduko duen gorila erraldoiaren historia tristea ez da mundu osoko adituek eta artistek aldarrikatzen duten Ederra eta Piztiaren mitoaren berrikuspen onirikoa bakarrik, efektu berezien, ikuskizunaren, imajinazioaren eta poesia puruaren erakusketa bikaina ere bada.