Ulertzekoa da Merian C. Cooper, zinema-ikuskizunaren maisua, zoratzen egotea Cineramarekin. Proiekzio-sistema inguratzaile horrek iraultza ekarri zuen 50eko hamarkadako erakusketa zinematografikora. Dokumental honek teknika horren aukerak aztertuko ditu mota guztietako paisaietan eta lekuetan barrena ibilita, ikuslea pantailan murgiltzeko helburuz.