Merian C. Cooper zinemagile eta abenturazale porrokatuaren figura aldarrikatzen duen dokumentala da hau. Cooper izan zen zinemaren historiako film mitikoetako baten egile: King Kong. Alec Baldwin narratzaile duela, lan honek ibilbide zirraragarria proposatuko digu zinemagilearen nobelako biografia, haren filmak eta izaera kartsua erakusteko.