Jatorri korearreko Sang-il Lee errealizadore japoniarraren lehen filma gaur egungo Japoniari buruzko fresko bat da, hiru pertsonaiaren bizipen gurutzatuen bitartez marraztua; adin desberdinekoak dira hirurak, baina denak etsi eginak daude, bakardadeak eta zori gaiztoak markatuak.