Sumida Masakiyo aktore desgaitua da kontakizun honetako protagonista; kontakizun ankerra, komikoa eta ironikoa, baina betiere izugarri gizatiarra: Sumida, funtzio motorra mugatua duen gazte bat, zaintza-lanetarako bere burua boluntario eskaini duen ikasle batekin maitemindu da; neskari, ordea, Sumidaren lagunik onena gustatzen zaio. Rotterdameko zinema-jaialdian aurkeztua, 2005ean.