Aum sektak 1995ean Tokioko metroan egindako atentatua harturik oinarri, Akihiko Shiota erlijio-kultuen gizarte-fenomenoa ikertzen saiatzen da, parabola baten bitartez. Efektismoak bazterturik, trebezia bereziarekin kontatzen du haurtzaro osoa sekta batean eman, eta orain munduari aurre egin beharko dion haur baten istorioa.