Film onenaren sariaren irabazlea Pia zinema-jaialdian (Japoniako zinema independentearen paradisuan), Izumi Takahashiren lehen filma bikote baten harremanaren desegitearen kronika klaustrofobikoa da. Modu enpatiko bezain errukigabean filmatua, zorroztasunez eta sentikortasunez.