Dokumental autobiografiko gordin eta zinezkoa; Japoniako zuzendari ospetsuenetako bat den Naomi Kawasek bizitzaren eta heriotzaren zikloei buruzko gogoeta bat egiten du, bere amona zaharraren eta bere seme jaioberriaren bitartez.