Toshi Fujiwara zinemagilea Fukushimako instalazio nuklearraren inguruko 20 kilometroko segurtasun-eremuan sartuko da. Inguruak ebakuatzeko agindua noiz gauzatuko zain dauden biztanleekin hitz egin eta haien lekukotasunak jasoko ditu: atzean uzten duten iraganari eginiko eskaintza eta etorkizunari buruzko zalantzak. Berlineko zinema-jaialdirako hautatutako dokumentala.