Proletario japoniarren munduan girotutako drama iluna. Mundu gogorra, beti baitago industria-guneen atzeko botere ekonomikoen azpijokoen mende. Berlineko zinema-jaialdian aurkeztutako film honen oinarria lan-istripu batean senarra galduko duen emakume baten kontakizuna da. Filmak Japoniako 50eko eta 60ko hamarkadetako zinemako klasiko handien arrastoari jarraitzen dio.