Beti irudimentsua den Daihachi Yoshidaren film honek gertakari bat kontatzen du, ikuspuntu desberdinetatik, Rashomon filmaren high school estiloko bertsio bat balitz bezala: Kirishima, boleibol klubeko izarra, desagertu egin da eta institutuko hierarkia-egitura kolokan dago. Freak komediaren eta nerabe-pentsamoldearen labirintoetan murgiltzearen artean dabilen enigma.