Koji Fukadak Eric Rohmer-en zinemari omenaldi bat egiten dio ipuin honekin. Leuntasun zoragarriz, gazte baten suspertzeari jarraituko dio; unibertsitatean sartu aurretik, neska bat kostaldeko hiri lasai batera joango da, uda izebarekin igarotzera. Zentzumenen plazerari eskainitako film bat, batetik, baina baita bizitzaren bidean zain ditugun desilusio eta oinazeei buruzko gogoeta bat ere, bestetik.