Japonia hegoaldeko Iya eskualdean, paisaia ikusgarri artean filmatua, alegia poetiko bat da film hau: gizon bat hiri handiko mugimendutik ihesi doa, baina konturatuko da gaur egungo bizimoduak natura mehatxatzen duela. Tetsuichiro Tsutak 28 urterekin filmatu zuen lan jakintsu eta heldu hau, eta Japoniako zinemako maisu handien lanarekin alderatu dute filma.