Mipo Oh Japoniako zinema garaikideko gidoilari eta errealizadore aipagarrienetako bat da. Bigarren pelikula du hau, eta aparteko sotiltasunez kontatzen du maitasun-istorio eder eta mingarri bat, gizarte baten hondakinen artean, itxaropen oro ezinezkoa dirudien toki batean.