Kenji Uchidak Gazte Kritikaren Saria irabazi zuen Canneseko zinema-jaialdian, pertsonaia desberdinen ikuspuntutik kontatutako komedia erromantiko burutsu honi esker. Maitasun-istorio bat, gero eta gehiago konplikatzen dena, bizitza ez delako inoiz filmak bezain erraza.