Takahisa Zeze kultuko zuzendari bihurtu da Japoniako zinema independentean. Ziur aski, hau da haren film handinahiena; Berlineko zinema-jaialdian aurkeztu zuten, 2011n. Gaur egungo gizarte japoniarraren fresko zorrotza, non mendekuak, adulterioak, zekenkeriak, maitasunak eta libre geratzeko beharrak mindu dituen pertsonaia batzuen istorioak gurutzatzen baitira.