Luis Tosar, Goya Toledo eta Javier Gutiérrez dira Dani de la Torrek zuzentzen duen thriller honetako protagonistak. Carlosek, banku bateko exekutibo batek, eserlekuaren azpian bonba bat duela jakinaraziko dion deia jasoko du bere autoa abiarazi ondoren. Ordu gutxi batzuk izango ditu diru kopuru handi bat biltzeko. Bestela, autoak eztanda egingo du.